Bra erbjudande, Deborah

tjao! är lite dålig på att uppdatera, men just nu händer det inget roligt i mitt liv som jag kan dela med mig av, så jag har typ inget att blogga om.
 
Men iaf, igår så beställde jag och mamma några saker från eleven.se och idag så beställde vi lite mer saker xD haha, men just nu så har de ett bra erbjudande i sammarbete med Deborah.
för er som inte vet så är eleven.se ett "ställe" där man kan köpa smink, parfymer och hudvårdsprodukter m.m. och de har en massa märken, maybelline, ecotools, loréal m.m. och om man beställer 2 saker från Deborah så får man en jättefin palett med på köpet! hur bra? :D
 
me today.
 

Har förresten varit i avesta och shoppat lite i helgen, så de kommer väl en video på det så småning om ;)


Kommentarer


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0