faktist...

...så är det ganska jobbig att blogga flera gånger om dagen, det är ju superduperkul när man får fina kommentarer men när man inte får de då? ja då tröttnar man...det vet säkert flera av er som har blogg. jag har väldigt dåligt tålamod och får jag inte 200 läsare och 30 kommentarer per inlägg direkt i handen så har jag svårt att fortsätta blogga även fast jag vill det!
sen så beror min dåliga bloggning också på "privata" saker och skolan.
kan nån fixa fram en sol så att den jobbiga snön försvinner? JAG VILL JU HA SOMMAR!


Kommentarer
VilmaLindberg

Hej, va bra blogg du har! Checka gärna in min blogg. :)

2013-07-18 @ 21:13:49
URL: http://vilmacovers.blogg.se


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0