so sorry!

OMG! förlåt, jag har helt glömt bort att visa vad jag köpte i kupolen för typ 2-3 veckor sedan, men nu ligger kläderna jag köpte i tvätten och det som jag fick i h&m paketet också...jag hoppas det inte gör något att jag hoppar över att visa sakerna denna gång :)
 

jaja, påsklovet lider mot sitt slut och jag har typ inte gjort någonting under lovet, men det har varit skönt för jag var sjukt stressad veckorna före lovet, vi hade en massa prov, inlämningsuppgifter som skulle vara klara plus att vi skulle ha hittat en praktikplats för v.15! så jag har typ mått jättedåligt och varit stressad och då kommer ju inte bloggen i första han, jag vill ju gå ut 9:an med bra betyg ;)
 
det är ganska mycket som har "hänt" sen jag skrev sist, t. ex så har jag gett mig själv godisförbud från och med måndag, det låter konstigt, jag vet...men tänk att om man lägger ihop alla pengar jag köpt godis för i hela mitt liv, så skulle det bli en hel del pengar som man istället kunde shoppat för! 
 
 
so, no candy to me ;)


Kommentarer


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0