Dag 1 - Om mig

jag heter Johanna och bor i Dalarna, min födelsedag är 12:e maj och då fyller jag 15 (är född 98). Jag har ingen favoritfärg, gillar ALLA. mina intressen är smink, mode, djur, blogga och mycket mer. jag har även en youtube kanal men där är jag inte speciellt aktiv då jag är för lat för att ladda upp videos som jag har spelat in ;) jag gillar flera sporter och tycker det är kul att röra på mig, jag går på badminton och dansar zumba (jättekul) och på sommaren/våren brukar jag löpträna ute. sen har jag ju 2 hundar också som jag brukar vara ute och gå med.
jag har ganska dålig syn så jag har faktist glasögon, me oftast inte på bilder. jag vet inte hur lång jag är, men jag är iaf längre än min storasyster (HAHA.)...
det var lite om mig och vill ni veta något mer så är det bara att kommentera!


Kommentarer
Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

nu är tre bloggar utsedda i veckans blogg. Är du en utav dom? om inte var med igen, kram! :D

2013-03-09 @ 11:14:45
URL: http://RRomaites.blogg.se


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0