Dag 2 - Min familj

okej, jag vill inte lägga ut bilder och så på min familj så jag får skriva om dem istället ;)
mina föräldrar skiljde sig på jullovet, så mamma bor i lägenhet och pappa bor kvar i huset med hans nya tjej, jag har en 2 år äldre storasyster (Rebecka) och en 7 år yngre lillasyster (Frida). själv fyller jag 15 i maj för er som inte visste det. 
 
juste, för inte glömma djuren! mamma har 2 hundar, en svart storpudel (Tingeling) och en pudel-lagotto-kinesisknakenhund-blandning (Pixelina) btw, hon är svart med lite vitt på hakan ;)
sen har vi även 3 marsvin hos mamma, Viola, Greta och Ester.
marsvinen<3
 
hundarna kan jag visa i ett annat inlägg för det går jättesegt att ladda upp bilder just nu och jag har inte tid :)


Kommentarer
J O Y ▲

Så söta!

2013-03-21 @ 04:14:40
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0