Beccadesign

jag tänkte tipsa lite om en jättebra hemsida, beccadesign där kan man köpa sjukt fina, handgjorda smycken m.m.
för tillfället har de även flyttrea eftersom de ska flytta till större lokaler:
detta gäller till 3:e mars, så passa på!
 
själv är jag jättesugen på att beställa något, bara mamma går med på det ;) haha!
jag lägger inte in bilder på smycken i detta inlägg utan i min meny så är det en stor banner med några smycken och vill ni själva kolla runt så är det bara att gå in på:
 


Kommentarer
Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.

har startat veckans blogg på bloggen, skulle vara awesome om du ville vara med! :D kram'!

2013-03-01 @ 20:14:01
URL: http://RRomaites.blogg.se


Kommentera gärna ;)


Ditt namn?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (hemligt)

URL/Skriv din söta blogg här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0